A punt...

Imatge de Viajejet


Com si d'una escalada es tractés... Inicio la recta final....
Ànims que fa pujada!!!
Em queden dos dies de treball...
Feia temps que no les havia desitjat tant, com aquest any...
El dimarts al migdia quan surti per la porta, podré per fi, dir... Vacances!
I intentaré gaudir-les al màxim, desconectant de les obligacions, i trencant els horaris.
Sé que després passaran volant, i d'aqui poc estaré al setembre hi hauré de tornar... però, mentrestant.........
Buffff... quines ganes que en tinc!
M'impaciento per moments....

Però igualment, això ja esta fet, i dos dies, també passen volant!!!

Pels que ja heu començat, que tingueu molt bones vacances, i que disfruteu molt!

7 comentaris:

  1. Eli, no havia "viscut" la teva passejada per Barcelona. Molt bon reportatge escrit i fotogràfic.

    I molt bones vacances, guapa. Te les mereixes. Gaudeix molt i descansa.

    Petons.

    ResponElimina
  2. veeeenga que ja queda menys!!!! per cert, sobre el post del teu passeig: has provat els gelats de la gelateria del carrer Parlament??? el d'straccatella és insuperable...

    va, resisteix que ja ho tens davant, bonica!!

    ResponElimina
  3. Un dia més i prou! A mi em toca currar tot l'agost però ja havia fet dos setmanes i encara em queden 3 més que les faré quan pugui.
    Que tens planejat fer?

    ResponElimina
  4. Jo ja torno a treballar :( , però igualment desitjo que t'ho passis be ,molt be .
    Ah i recorda no siguis bona nena que es molt avorrit

    ResponElimina
  5. Que et vagi molt bé Eli!
    A mi em falten dues setmanes i en tinc unes ganes impresionants!!
    Comença el compte enrere!!

    ResponElimina
  6. Disfruta molt de les teves vacances!! Ens veiem a la tornada!!

    A mi encara em queden uns 15 dies! grrr...

    ResponElimina
  7. Vinga que ja n'ha pasat n!

    Bones vacances, que les gaudeixis minut a minut....

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!