Passejant...


Portava massa temps ajornant la sortida...
Cada dia un entrebanc diferent... Al final, un dia escollit, sense marxa enrera...
Avui.

Amb ganes de perdre'm per carrers sense direcció, només guiant-me per les meves passes, per carrers estrets, per carrers solitaris, pels carrers del Gòtic.
Solitària, gaudint de la millor companyia: La meva.




M'endinso per la ciutat amurallada.....


Entre amagatalls, aparadors plens de curiositats... Un plaer per la vista, un plaer de colors i de textures.
Ninots de paper maxé


I una botiga que ven il·lusions... El Ingenio

Records d'infància, nines retallables..

Titelles,

Pels amants de la xocolata, parada obligatòria: XOCOA

La meva adquisició, ummm.. una xocolata amb taronja, pensant amb algú especial, i una de xocolata energètica amb ginseng i guaraná, per mi, que últimament la necessito de debó.

Passejo entre els turistes

Oloro...
Barreja d'olors...
kebabs rostint-se,
pudor a claveguera,
sofregits d'algunes cuines de restaurants,
m'atreveixo a entrar en carrers concorreguts
per rodamons, gent perduda, prostitutes....




I aprofito per fer-me un regal
pel paladar...
Suc natural de kiwi
Tot un plaer!



Perque uns xurrets, la veritat és que no venen massa de gust. Observo la xurreria... És autèntica!

I arribo a la Plaça Reial!

Des de les 14,30h que camino sense rumb... Però res importa massa!
Segueixo passejant...
Miro un aparador, observo la gent, ...

Em ve de gust entrar al mercat de la Boqueria


Colors i fruites... Simplement meravellòs!



Segueixo la marxa... I em perdo pel Barri del Raval



Observo la façana del Palau Güell


I pel camí, més curiositats... Com el cartell d'aquesta botiga.
Parallamps, i en la part superior, una ma i uns llamps que sobresurten del cartell.
Molt original!

EN RESUM,
UNA TARDA MOLT ESPECIAL
ARA ME'N VAIG A DORMIR QUE JA N'HI HA PROU PER AV
UI.

6 comentaris:

  1. Quina passejada més maca! Jo l'he feta també amb la millor companyia, com dius... la teva. Gràcies!

    ResponElimina
  2. Eli, quins records m'has fet venir a la ment amb aquestes fotos.

    Moltes gràcies per aquest passeig-regal-virtual!!!

    Espero que el gaudissis molt!

    ResponElimina
  3. Com diu la Carme: Quina passejada més maca!
    Sincerament no conec massa Barcelona, no hi tinc tirada... a veure si alguna hora m'hi deixo caure.

    ResponElimina
  4. Un reportatge digne d'Eli tours.
    De tant en tant va be una desconnexió com aquesta .

    ResponElimina
  5. Quina passejada tan maca! I bon proveïment de queviures, sí, senyora! ;) A mi també m'agrada anar de tant en tant al xocoa, prò la que m'agrada a mi em sembla que es diu «ventall» o «mil fulls» o alguna cosa així... Un tall de pastís triangular... hehehe I el suc de kiwi segur que era ben refrescant!

    De tant en tant, una passejada solitària va tan bé...

    Pitonets, preciosa!

    ResponElimina
  6. Eli, jo abans treballava al gòtic i m'has fet pensar en l'ny i mig llarg que m'hi vaig passar. Quins records!!! :)

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!