Joc de lletres...


Ja fa uns dies que l'Ada, em va convidar a participar en una cadena de lletres virtuals...
Havia d'agafar el primer llibre que tingués al costat... i el primer que he trobat (Cuentos sufíes para pensar) te menys de 160 fulles, com que no en tinc cap, he anat directe a l'estanteria.... N'he vist un, que el vaig començar i el vaig deixar a mig començar (sinó tinc inspiració lectora, això em passa sovint...)
Ara segons les instruccions del joc, hauria d'anar a la pàgina 161, i concretament, copiar la cinquena frase que diu així:
"Me limité a encogerme de hombros. Para mí, los momentos más maravillosos eran justamente aquéllos durante los que ella había tenido los ojos cubiertos"
Nada es Azar - Richard Bach
I ara us ho hauria de passar....
Passar a 5 blogs.....
Però uffff... és que a vegades fa pal seguir jocs de cadena, no?
Mira, que jo l'he seguit, eh??? I em consta que en tinc algun altre desperdigat....
Doncs res, em salto les normes....
Us convido a fer-lo, però només a qui li vingui de gust.... (Res d'obligacions)
Ara he pensat, que potser estaria be, tornar a reenganxar la lectura d'aquest llibre....
Potser després, potser demà,... potser...
ai.... bufffff.... Quina mandra!!!!
Que no se li encomani la meva mandra a ningú, eh? ;-D

6 comentaris:

  1. jajaja! Moltes gràcies per seguir la cadena Eli! La veritat és que sí que fa mandra a vegades de fer-ho, perquè quan ho passes poses en un compromís als altres però... Tu ho has fet! i a més m'agrada aquesta imatge de plutja de lletres que has posat. Ets una artista!
    No sembla estar molt malament aquest llibre teu, va vinga, retorna a la seva lectura que potser al llarg de les pàgines millora la cosa! Jo no puc deixar un llibre a mitges, em pose nerviosa, de mal humor, i puc estar mesos amb el mateix si no m'agrada, però l'he d'acabar. És una condemna!!
    Per això em costa tant d'escollir una nova lectura...
    Bé, qué rollera estic! és que també tinc gosera, no tinc ganes de fer res!!Puaj!

    ResponElimina
  2. Gràcies a tu Ada, no he hagut de fer un gran esforç.. ;-D

    La veritat és que aquest és un llibre escollit, i no pas a l'atzar.. fins i tot li vaig dedicar un post: http://somriueselmillorquepotsfer.blogspot.com/2008/02/nada-es-azar.html
    I no és que em desagradés... sinó que suposo que em vaig posar a llegir-lo en un moment de poca inspiració i un dia es va quedar allà penjat, esperant que passés pàgina....
    Sí, a veure si deixo de fer el gos...i em poso a llegir una mica...
    Molts petonets i gràcies per passar i passar-me la cadena!
    Per cert la foto és molt maca, és del google!

    ResponElimina
  3. parles de mandra??? no sé com treure-me-la de sobre... a veure si m'hi poso a jugar, amb el teu joc... però... quina maaaaandra.... MUAAA

    ResponElimina
  4. hahaha! Jo diria que tenim tots els números perquè ens faci mandra seguir la cadena, amb aquest final amb què acabes l'article.

    D'altra banda, això és un súper meme com una casa, no una cadena, hehehe! O, almenys, una part d'un meme que ja vaig fer... hihihi

    Petonets, bunika!

    ResponElimina
  5. Com funciona la cadena?
    Has d'agafar qualsevol llibre, a la pàg. 161 i posar-hi la cinquena frase? És això?

    ResponElimina
  6. Si vinga, va, seguiu la cadena tots! jaja! només heu d'agafar un llibre, mirar la pàg.161 (crec) i copiar la 5a frase... a veure qué surt!

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!