Galicia


Doncs sí, he estat aquests tres dies a Galicia, en una mini escapada...

La veritat és que ha sigut el primer viatge de l'any. Altres anys, posava el "turbo" i no parava d'anar amunt i avall. Aquest any, potser per la crisi, vaig amb el fre de ma posat. I ara ja m'estaré quieteta fins a les vacances d'estiu.
Galicia, mar, paissatges verds, rutes descobrint noves imatges, noves olors, nous sabors. Un temps genial, malgrat la boira del primer dia a la Coruña, aquesta no va impedir que fèssim una visita a l'Aquarium...Dir que tot i que va ser bonica la visita, en certa manera, em va saber greu veure els animalons fora del seu habitat natural. No sé, tants peixets allà dins nedant sense rumb, per un moment, vaig pensar que era com estar entre barrots, com en una presó.

És clar, que tampoc es ser massa sincera, perque aquells animalons allà tancats, instants després eren presentats en forma de mariscada, i no els vaig fer pas cap lleig... Tot plegat una hipocresia? O una contradicció inexplicable?
Curiositats. Vaig veure la presentació de tots aquest caps d'all d'aquesta manera tan curiosa...Sempre hi ha coses per veure ... diferents i noves als nostres ulls.

Sense horaris, i disfrutant de cada moment. Dir, també que varem donar en el clau, pel que fa a l'allotjament que vull recomanar-vos. Va donar la casualitat que estavem sols, i varem gaudir de la tranquilitat del lloc al màxim. Llevar-se amb els ocells i el croar de les granotes, és una sensació fantàstica! Des d'aqui també, vull agrair l'hospitalitat de la Belen, la propietaria, que ens va tractar com a anfitrions en tot moment. Si voleu més informació: aqui

Així que, han sigut dies per gaudir, de totes aquestes coses i sobre tot per estar prop del mar...

Es pot demanar alguna cosa més?
Amb tan bon rotllo, se'm va quedar aquesta cara de felicitat.. A veure quan de temps tardo en deixar-la de tenir!!! (Sort que demà ja és dijous! je,je,je)

Per cert, a més vaig fer deures i vaig pensar en algun de vosaltres, i sinó, mireu, mireu.. Trucadors

19 comentaris:

  1. En els viatges sempre aprenem coses noves, he interesants, per el que veig a la foto continuas tan guapa com sempre i la teva pell es veu millor ara que no l'obsequies amb fum.

    ResponElimina
  2. Striper, sí, sí.. aviat 2 mesets... No esta malament, no? Gràcies pel piropu, però aviat m'hauré de posar a fer dieta, en aquesta foto em veig mes "gordeta"... ja,ja,ja Són coses que passen!

    ResponElimina
  3. ara nomes cal esperar que no t'ataqui la morriña
    benvinguda maca!

    ResponElimina
  4. Quines ganes que tinc d'anar a aquelles terres. Amb una mica de sort, hi seré uns dies a l'estiu :-)

    Boniques fotos!

    ResponElimina
  5. I aquells alls , no els vas ensenyar a fer un bon allioli ? per acompanyar les gambetes , pop i altres delicies .
    Sempre recordo de Galicia ...els carajillos que fan ... enormes , cremats , ensucrats vaja una passada.
    I no m'has portat un percebe? ay ay ay ........que perilla el bacallà.

    ResponElimina
  6. Gràcies sargantana.... Aixxx.. si... bufffff... Que hi farem!! ;-D

    Que be Doommaster, és una terra molt bonica, amb uns colors molt preciosos!!! ;-D

    Garbi24, m'ho agafo com un deute... De moment, dir-te que me'ls he cruspit tots i tots...Ohhhh... No sabia que t'agradaven... ara, que prenc nota, i si vols... et convido a uns percebes on line???ja,ja,ja Que et milloris!!! ;-D

    ResponElimina
  7. fa anys, molts, que no he estat a Galicia... quan hi vaig anar vaig repetir l'estiu següent i el següent... i em sembla que em queden molt pocs racons per visitar...

    fas molt bona cara, Eli; no deixis que t'esborrin el somriure, bonica...

    ResponElimina
  8. He consultat l'enllaç de l'allotjament i me l'apunto! Galícia és un lloc on m'agradaria anar i la caseta sembla moooooolt acollidora! :)

    Dos mesets sense fumar??? Mare meva... Jo no sé si ho aconseguiré mai! Primer he de fer el pensament, prò, i això serà beeeen difícil! hehehehe

    ResponElimina
  9. Gatot, jo és la tercera vegada que trepitjo aquestes terres, i realment, no crec que sigui la última! M'encanta!!!! Petons gallecs i catalans, eh!!! ;-D

    Núr, doncs si hi vas, digues que vas de part meva, la Belen és una noia encantadora, ja veuras, i el lloc és immillorable! Nena, a veure si fas un pensament que foto que veig teva, foto amb cigarret a les mans...No pot ser!!! ;-D

    ResponElimina
  10. vaig visitar, per primer i únic cop, galícia farà ara quatre estius. tot i que el regust va ser molt bó (marisc a banda), el que més em va sorprendre va ser la meva incapacitat (o por) a la mar d'enllà. unes corrents tremendes!

    ResponElimina
  11. Tens raó Oscar,les "turbulencies marines" són molt perilloses.Vaja, que tenen un mar més mogudet que el nostre, tot i que t'haig de dir que encara no m'he posat en remull en aigües gallegues... Ja arribarà, ja!

    ResponElimina
  12. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  13. Ha de ser xulo,... Nosaltres lo més a prop que hi hem estat és al poble del Bustamante!!!
    ... A part del mar crec que tirar terra endins ha de ser super profitós també, veure els poblets petits que hi han, les meigues i la carn també ha de ser molt bona... i la gent amb aquell accent que té tant graciós... És tot com olt autèntic...

    ResponElimina
  14. Quina enveja!!! ara entenc que en Ramon parli d'Elitours!!!! petonassos!

    ResponElimina
  15. Carai doncs estava pensant en anar a Galicia per vacances. No ho tinc molt decidit encara però dels llocs que tinc en mente és el que te més punts. Gràcies per la teva informació
    Salut

    ResponElimina
  16. Per cert, he vist els trucadors de la Coruña. Molt bonics però en especial el de la mà.

    ResponElimina
  17. Ramon, però el poble del Bustamante, no esta a Galicia, no? Jo vaig anar-hi l'any passat a St.Vicente de la Barquera, però considero que és un poble massa turístic. Pel que fa a Galicia sí que és molt autèntic, i veus coses a que no estem acostumats a veure, com una velleta d'almenys noranta anys, tota vestida de negre de dalt a baix, i pujant per un carrer amb un cistell al cap, tota carregada com un burro, i dius... eing??? No m'imagino aquesta sra. a Barcelona, de cap de les maneres!!! ;-D

    Zel, ja,ja,ja, Ja m'ha fet gràcia veure'm al seu post, en Ramon ho diu, per això: http://somriueselmillorquepotsfer.blogspot.com/2009/05/elitours-al-seu-servei.html
    je,je,je

    Doncs Gaia, si vols, et puc fer cinc centims, ja veus, jo encantada!!!
    Per cert, t'he enviat un parell de rellotges! ;-D

    ResponElimina
  18. El pensament em volta pel cap, prò ja veurem si acabo de fer el pas o no. Amb la parella que tinc, fumadora de mena, serà mooooolt complicat! :S

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!