MEME: Somriure és el millor que pots fer amb la boca?

I mentres relaxo la ment, per no pensar en un estúpid però no tan estúpid resultat...
Us proposo un Meme
El meme de tot allò que podem fer amb la boca….?

No tindria prou lletres per expressar tot el que podem fer amb aquesta cavitat vermelleta...



Me’l trec de la màniga, aquest Meme, no me l’ha passat ningú.. sinó que jo en sóc la creadora..

I desprès del títol que té el meu blog, que tanta inspiració em dona/us dona,(molts m'heu preguntat quina és la millor cosa que es pot fer amb la boca?), he decidit fer el MEME de tot allò que pots fer amb la boca...i perquè no?

Boca, i quan dic boca, em refereixo a dents, llavis, llengua...



Tot allò que m’agrada fer amb la boca…

BESAR: Jo sempre dic que és la primera millor cosa que puc fer amb la boca…
Puc transmetre tantes i tantes coses amb aquest “simple” acte.. I dic simple, perquè és ben senzill ajuntar els llavis,
però no ho és pas tant, el fet de transmetre sentiment a través d’aquesta acció…
Besar a la gent que estimes, besar a amics, parents, a desconeguts... Besar uns llavis carnosos, besar galtes dolcetes, besar mans ...

Tot petó és particular, diferent i únic...

Perquè no omplim la vida amb petons tendres i sincers???

SOMRIURE: I que seria de la nostre boca sinó poguèssim somriure...

Regalar-los, i rebre'ls, moure els nostres llavis, mostrant il·lusió, simpatia, conformitat, desig, gresca... Un somriure, és igual que una mirada, amb ell pots descriure i transmetre moltes coses...Transmetre cóm es troba el nostre estat d'ànim...

XIUXEJAR: Paraules boniques, sentiments, impressions, percepcions..…. Hi ha qui diu que parlar és millor que besar, jo no estic d’acord, però entre “gustos no hay disgustos”!!!M’agrada xiuxejar a l’oïda, paraules boniques, sentiments, .... Adreçades a tu... en aquell moment concret..., en un moment irrepetible..

PARLAR: Que faríem sense una boca que pogués emetre sons, llenguatge.. paraules?

És evident, parlaríem a través de les mans, dels gestos....

Parlar és un canal de comunicació solament.
Però es pot parlar de moltes maneres, jo sovint parlo amb el cor, o des de les emocions, o des del meu interior, i la boca, em serveix per poder transmetre aquests sentiments, o emocions a través de la parla...
Sovint haig d’evitar dir... però, això és un altre tema, i no espatllaré pas l’essència d’aquesta bonica acció...
Parlant la gent s'enten diu la dita, i a vegades ni tant siquiera parlant ens entenem...
Almenys deixa'm intentar-ho, no?



MENJAR: És que sense menjar no podríem viure...
Es clar, que quan sorgeix algun problema de salut, la nostra via d’alimentació pot ser una altre...
M’agrada assaborir els sabors, fins i tot, encara que soni “estrany” jugar, amb els aliments... passejar-los per l’interior de la boca, molt abans que siguin engolits....
M'agrada menjar, esta inclòs dins de la meva llista de plaers... Menjar per mi és vital..


RIURE: A vegades costa, i a vegades, no se separar allò de "em ric amb tu.. o de tu?" Tot i que primer em ric de mi mateixa... i desprès amb els demès, tot i que a vegades sembla que no sigui respectuosa... Però sí que és cert, que tot i que costi, intento riure'm de tot...

Riure'm a gust, és genial, és genial, veure cóm es produeix aquesta gran contradicció: plorar de riure.... i quan es pot gaudir d’aquest acte espontani, perquè no disfrutar-ho al màxim....

Riure diuen que beneficia el nostre estat d’ànim, i ens produeix una alliberació d’endorfines que millor la nostra salut...
Riem plegats, doncs.. tot i que a vegades, ric per no plorar...


LLEPAR: Des de la part més sexual i sensual fins la simple acció de llepar un gelat...

Quan comença a regalimar, quan no tens prous dits de les mans, per impedir que aquest es desfaci, quan la llengua sembla que no arribi a llepar tota aquella crema que es desprèn...

ummmm... Allarga la llengua, i recorre el meu cos sencer... Allargo la llengua, et ressegueixo sencer..., cada raconet amagat... cada centímetre...

MOSSEGAR: Et mossegaré sencer/a.. però no ho puc fer, perquè si t’arranco un tros de carn , com ho explico?? Seria carinyosament, però crec que no podrà ser... ummmmmm..... M’agrada mossegar, sobretot allò que no hauria de mossegar.. i en canvi ho faig...

Em mossego les ungles, sí, i que? Ho he fet tota la vida.. una lletja costum... un mal vici.. sí ja ho sé... però és alguna cosa que ja forma part del meu ser... i no em preocupa, no estic preocupada per la imatge que donen les meves mans... Els hi és més preocupant a la resta de gent que a mi...
M’agrada mossegar, els trossets de carn que queden en les costelles de xai (per exemple)... De més petita, quan encara vivia a casa dels pares, era inevitable sentir allò de “nena... et faràs mal a les dents.. i tant maques que les tens!!!” I la nena, passava de tot... i seguia mossegant allò tant dur... que sabia que no havia de fer, i tot i així, ho seguia fent...



CANTAR: A mi no se m’ha donat mai bé, però m’agrada cantar i tararejar totes les cançons que m’agraden... i perquè, qui canta el seu mal espanta, diuen?? Ja,ja,ja

I segur que hi ha moltíssimes coses que podem fer amb la boca...

Però aqui entreu vosaltres en joc...

Jo només n'he comentat algunes...

Vosaltres que m'en diueu???

Va vinga, aquest MEME és obert a tothom, i no hi ha condicions per ningú...
-------------------------------------------
*** En blogger s'ha tornat boig... i es perden coses pel camí... i escriu com vol...
grrrrr...

6 comentaris:

  1. Gemecs : de plaer , potser quant algú aplica la teva sisena cosa.
    Cridar : una bona bronca de vegades et deixa com nou .

    Deixo que els altres continuin.....

    ResponElimina
  2. I les primeres que fem? les primeres primeres... que es nota que tinc un nét petit?

    Xuclar, xumar, el pit, el biberó, el xumet i qualsevol que caigui prou bé. De grans el xuclar ja té un sentit més sensual o sexual, però en un moment o altre també xuclem, oi?

    Plorar, habitualment els nens ploren quan neixen, ploren i criden a tot pulmó... amb la boca.

    ResponElimina
  3. Ostres aquest meme pot donar per molt començo a rumiar.

    ResponElimina
  4. A més a més, (se'm nota la feina per totes bandes) hi ha un imperdible per fer amb la boca....GANYOTES, t'ho juro, prova-ho davant del mirall...

    ResponElimina
  5. Xiular: a mi m'agrada xiular quan estic contenta tot entonant alguna cançó. Però hi ha qui xiula quan veu passar a una de bon veure. I els pastors xiulen al seu company de feina, el gos.

    He de reconèixer que aquest Meme m'ha fet pensar... Molt ben trobat!

    ResponElimina
  6. Bones reflexions Eli!!

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!