DARRERA PISTA: BLOCAIRE INVISIBLE

La meva blocaire invisible, no ha entrat mai a visitar el meu blog, o almenys, mai ha deixat un comentari.
Aquesta és la darrera... no en vull donar més que desprès tot se sap.
Per cert, segueixo sense saber a qui li haurà caigut la meva butlleta!!!
Esteu segurs que tothom té regal????
Ja és ben extrany...
Tot i que.. amb les poquetes pistes que heu donat alguns... la cosa esta complicada!
Ara, bé, podria ser en Clint... sospito d'ell, però no en tinc ni idea!!! Ha donat molt poquetes pistes i fins i tot, crec que alguna de falsa...
Res... a esperar toca!
Bons Reis a tothom!

1 comentari:

  1. Almenys ja saps qui no es el teu invisible:).
    Gracies per avisar , esta solucionat (ay els novatos !!!!!)

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!