Post a mig gas...


Ai!!!!
I és que jo crec que necessito vacances....
Vaig a "mig gas"...
i l'única motivació que tinc, és preparar el viatge d'aquest estiu.
Sinó fos, perquè és una sorpresa, i el meu acompanyant no sap on va, us diria el lloc.
Em fa tot, una mandra terrible....
Em fa mandra llegir, moure'm i que sé jo!
Sort que les vacances laborals, estan a la cantonada... que sinó... no sé pas que faria!
Així que, res, només us puc dir, que de tant en tant us faig alguna visita...
(ho sento, també em fa mandra comentar!)
Estic aqui, a mig gas però,
Espero que aquestes bateries s'em carreguin i pugui tornar amb un
GRAN SOMRIURE PLE D'ENERGIA POSITIVA!

8 comentaris:

  1. Doncs que te arrivin aviat las vacances carreguis gas i facis una bona flama que no sigui a mig gas i aplicat allo de CARPE DIEM.

    ResponElimina
  2. Ei, va, anima't, que així no és l'Eli que tots coneixem... T'envio un encanteri revitalitzador. Fes el favor d'enxampar-lo al vol! :))

    ResponElimina
  3. Jeje hi ha moments en què tot fa mandra oi... però tranquil·la amb akest temps no m'estranya!

    ResponElimina
  4. Nineta! Quin greu veure't així d'apagadeta... Espero que les vacances ja no et quedin gaire lluny i puguis marxar ben aviat! Segur que t'aniran de conya!

    De moment, l'únic consell és que intentis passar aquests dies tan bé com puguis, sense fer treballar massa el cap en segons quina mena de qüestions i intenta somriure tan com puguis, tot i que ja sé que pot ser una mica difícil!

    Ànims, bunika! :D

    ResponElimina
  5. neniii! ens veiem demà... ;)

    ResponElimina
  6. i la calor no ajuda... i on vas de viatge d'aquest estiu? segur que recarregues piles i vens al 100% d´energia!

    ResponElimina
  7. Ànims que falta poc !

    ResponElimina
  8. Guapetona, ens has de desvetllar el misteri d'on vas de vacances! Jo me'n vaig d'aquí poc a Irlanda i després a Praga. Aquest estiu serà complet :P

    Un petonàs!

    aigua_clara_

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!