Herois Quotidians

Avui comentava aquest tema en un sopar amb els amics....
L'altre dia, vaig veure un programa nou que esta emetent TV3. La veritat és que em va sorprendre moltíssim, i em va semblar que la història era de broma...
Últimament, no miro massa la televisió, per tant, tampoc estic assabentada del que passa al món, ni de les novetats televisives, ni res de res....
Amb el que....El programa en sí em va cridar força l'atenció.
Tant, que vaig pensar fins i tot que la cosa anava de debò, i em va semblar realment surrealista....
Vaig pensar....:
Que?
Que al braç de gitano, li hem de dir "braç d'etnia gitana"??? Que fort!!!!
Que?
Que a l'arròs negre, li hem de dir "arròs de color"??? Que fort!!!
I al blat de moro, "blat de magrebí" ??? ja,ja,ja Ho sento però em fa riure!!!!
He hagut de documentar-me per saber més del programa en qüestió... i bufffff.... Ara respiro profundament, perque "Herois Quotidians" ja es defineix cóm:
“Herois quotidians” és una nova proposta que, agafant elements de l'humor i del fals documental, fa una mirada irònica i àcida sobre allò que es considera políticament correcte.
Més que criticar, "Herois quotidians" posa la realitat de cap per avall i ens proposa una qüotidianitat alternativa. És una mirada lúcida, divertida i surrealista dels tòpics i prejudicis de la nostra societat feta per Empar Moliner, Àlex Torío i Juan Carlos Ortega."
A veure si el programa i jo, tornem a coincidir... i em segueixo rient amb la "paranoia surrealista catalana" que ens plantegen...
Si podeu, mireu-lo!!! Té gracia!!!

3 comentaris:

  1. AGGG pensava que també enava en serio menys mal que es humor acid..

    ResponElimina
  2. Doncs a veure si el trobo a la programació i me'l miro, perquè sembla que ha de ser molt interessant, oi?? :)

    ResponElimina
  3. Mmm, no pinta malament això, serà qüestió de saber quan ho fan, a veure què tal, que a l'estiu mai fan res massa lluit...

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!