Tiza & Meritxell Naranjo

Aquesta nit,
vaig a veure la Tiza....
La vaig descobrir fa ben poc....
Vaig poder gaudir de la seva particular veu i música... en un concert que va fer a Sant Boi de Llobregat...
Em va encantar!!!!
Des de llavors, consta en la meva llista de veus preferides...
I avui, Tiza de nou, per les nostres terres... Aquest cop acompanyada....
Segur que serà genial...
Ja ho sabeu, si algú s'anima...:

BARCELONA25 de abril. Viernes. Cafe teatro Llantiol C/Riereta, 7. Raval. Barcelona a las 23:30 horas Entrada 6€CON MERITXELL NARANJO

Us deixo alguna cançoneta...tot i que en el meu repertori musical, podeu remenar, per que n'hi ha moltes més...

6 comentaris:

  1. Ep!!! gran descobriment... vaig a un sopar però si la cosa decau potser m'hi passi...

    Apalink,

    i no patiu que us envio a tu i a la Estela una altre foto per penjar al perfil, aviam si li doneu l'OK jejejejeje...

    ResponElimina
  2. Et reconec que no coneixia aqest grup pero si el rcomanes tu avui no ting res a fer capa concert.

    ResponElimina
  3. Espero que t'ho hagis passat genial al concert!

    Jo vaig a aprofitar el cap de setmana al màxim!

    Petons! :)

    ResponElimina
  4. Ui, me lo perdí!

    Petonets

    Cristina

    ResponElimina
  5. Espero que fos genial.
    La veritat és que no la coneixia, però m'ha agradat.
    El que m'ha sorprés més de tot és que al carrer Riereta hi hagi una Café Teatre.
    Conec aquest carrer de quan anava a visitar a l'àvia del Dani i mai m'havia fixat!!!

    ResponElimina
  6. Helena...
    No sé que t'haurà dit l'Estela...
    ejem, ejem...
    Només era un comentari... sobre la foto del teu perfil... Mira, noia, no et reconec... No ets tu!!!
    ja,ja,ja

    Striper,
    Es normal que no la coneguèssis. Tiza és una cantautora, i no s'ha donat a la llum suposo perque a ella ja li va be, el que fa...

    Aigua Clara:
    Em va encantar el concert, va estar molt be...
    Si, sí espero que l'hagis aprofitat al màxim! ;-)

    Cristina:
    A la propera, t'aviso...

    Estela:
    Ja ho comentarem demà... però no es ben be un teatre, es més aviat una petita sala amb escenari...El concertillo, genial!!!
    Tiza impressionant!

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!