Obra social Caixa Penedès

Espero que ningú em denuncii per ser tant crítica, amb el que explicaré ara mateix!!!

Llegint aquest cap de setmana, una revista de la comarca del Garraf, en una de les seves pàgines, m'he trobat aquest anunci:


"Gràcies a la col·laboració de l'Abadia de Montserrat i Caixa Penedès, el desembre de 2009 inaugurem el nou Orgue de Montserrat. Tu, com ja han fet el Marc i el seu avi, pots apadrinar un dels 4.242 tubs d'aquest instrument. Et lliurarem l'acreditació de Padrí de l'Orgue, el carnet d'Amic de Montserrat i el teu nom figurarà a l'espai commemoratiu de l'Abadia. A més, t'informarem periòdicament de les activitats i avantatges pels padrins. Pots fer la teva aportació a qualsevol oficina de Caixa Penedès, al telèfon 902100691 o a través de la web: www.orguedemontserrat.cat"


Que fort!!!!

Efectivament he entrat a la web, per buscar més informació al respecte:


Llavors, jo em pregunto, realment, hi haurà 4.242 persones que es gastin els calès, per apadrinar un tub!!!!???

Ja sé que tothom és lliure de gastar-se els diners en allò que més li plagui, però això em sembla absurd.

I més absurd em sembla, que una Caixa com Caixa Penedès, promogui aquesta història. Ja em sembla be que les caixes destinin diners per l'obra social, però que recaptin diners per aquesta absurditat??? Com si no haguèssin motius i necessitats en aquest mon, per cobrir amb els diners de les nostres butxaques...Sinó que els hi preguntin als avis, que han de passar el mes, amb unes pensions míserables, per exemple. No em posaré a descriure les mil i una necessitats que existeixen a la nostra societat, perque realment, em dona més motius per pensar l'estupidesa que promou la Caixa Penedès i l'Abadia de Montserrat!!! Us asseguro que de la meva butxaca no sortirà ni un cèntim per la creació d'aquest orgue!!!!

Em sembla vergonyòs... De veritat!!! Es una vergonya que demanin diners per això.. per molt patrimoni que pugui ser. Que l'esglesia demani diners per pagar un orgue??? De per sí, ja hi crec poc en l'esglesia, a partir d'aquesta notícia, crec que encara hi creuré molt menys...

Que hi farem!!! Ha d'haver opinions de tot tipus, no?

1 comentari:

  1. Eli amb la banca i la iglesia hemos topado,amb la de cales que guanyan a Monserrat els hi tindria que caure la cara de vergonya demanar encara pelas al fidels ( jo no em conto amb els fidels)

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!