Val més una imatge que ....


Mil paraules.....


Vull dedicar aquesta foto....

En primer lloc, a la seva mare, o sigui , a la meva amiga Eli....
Després al seu pare, el Pepe....

I després ... a tothom que sempre em pregunta quan penso tenir fills.....

No, ara no, ara no és moment...... Tot arribarà,..... Diguem que encara no he sentit la crida de la natura......

Em fa gràcia, tinc una companya de feina, que sempre diu, que no m'hi veu... no em veu tenint fills..... Imagino.... que hi ha gent més predisposada a tenir-n'he i jo sempre he estat de les que .... he dit que no, suposo que per aquest motiu, ja no m'hi veuen.... després venen les sorpreses, que jo ja en conec alguna, que vinga dir que no... i upssss!!!!


Home, va, us ensenyo aquesta foto tant maca.... de mi amb l'Èrica als meus braços.....


No em digueu que no és una foto tendre........ i jo encantada de ser la "tieta postissa"!!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!