El retorn d'Hombres G

El retorn d'Hombres G, amb el seu estil propi....
Els recordo de joveneta... M'encantaven, i m'encantava el David Sumers. Tenia com totes les jovenetes, fotos enganxades a la meva habitació..... tenia els seus discs i havia anat a veure totes les seves pelis, on ens sentiem identificats...
Despres de molts anys en silenci, han tret un nou disc.
Em segueixen encantant.... i es que han passat els anys, però per tothom....
Aqui us deixo el video de Me siento bien, que desborda optimisme... i això va be per començar el dia!!!!

1 comentari:

  1. Alcarrás (Lleida, 18 de enero), actuació d'hombres G a la festa major d'hivern...

    ResponElimina

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!