Quina vergonya!!!!



Ahir vaig sentir vergonya... quan vaig veure a les noticies... que a Madrid ja han encès les llums de Nadal.... Quina barbaritat!


Visca el canvi climàtic!!!!! Realment, em sembla tant fort que ens estiguin "venent aquesta moto" ... i després siguin els Ajuntaments amb tota la "camarilla" que es passin les coses pel forro! 9 milions de bombetes enceses un mes abans de Nadal.... i el que això representa.... gran despesa innecessària!!!!! Així, sí que poden anar fent campanya d'estalvi a les llars dels ciutadans.... i "apagades de llum" per conscienciar a la població de que estem destruint el planeta!!!! Madrid ha estat la primera ciutat en encendre les llums.... però seguiran la resta de ciutats, i seguirà Barcelona... i companyia..... Com sempre , ja poden anar "predicant el que no fan" .... bufffff...... Aquest cop.... i com sempre dic.... ... per mi ,van tots dins del mateix sac!!!!! Quin gran engany!!!!! Quina vergonya!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!