14 de Novembre de 2007


No em considero una persona materialista, més aviat tot el contrari. Aprenc cada dia a valorar les petites coses, o això intento, i són aquestes les que de veritat m'omplen...


Valoro els petits detalls, les paraules que em regala la gent del meu voltant, i moltes altres coses....


Sovint, si et fixes en les coses del dia a dia, podràs veure i sentir, un grapat de petites coses que no donem importància, i que són vitals...


Com l'altre dia, que anava en metro, i vaig veure un noi bastant més jove que jo cec.... per un moment, vaig pensar, Quina sort que tinc! Puc veure amb els meus ulls: els colors, els objectes...puc llegir amb els meus ulls... puc expressar-me amb la meva mirada, puc regalar una mirada sincera.... Puc...


El divendres passat com de costum.. m'en vaig anar a Ribes. I de nou allunyada de la gran ciutat.... Cap el vespre vaig sortir al carrer, i vaig poder gaudir del típic olor a poble, de les xemeneies enceses i l'olor a llenya cremada... Em reconforta!


Vaig poder creuar el carrer sense mirar si venia cap cotxe... i poder caminar pel mig de la carretera sense patir ser atropellada....


Vaig sentir i valorar el SILENCI, aquest que en una gran ciutat mai és present... Sortir fora al carrer i dir...No sento res.. em va semblar una sensació genial!


És tant fàcil poder valorar aquestes coses... Només hem de parar un instant, i mirar al nostre voltant... Segur que de coses, en n'hi han moltes!!!!


M'alegra trobar aquests grapats de mails que omplen les safates d'entrada en les nostres bústies, aquests powerpoints que t'alegren el dia i que et recorden que per algú ets especial, i que no s'oblida de tu....


Semblen coses petites... però que són molt grans! Per mi ho són.... I és una llàstima haver de valorar-les quan no les tenim o quan les deixem de tenir.... Com la pluja..... Quantes vegades hem sentit dir que no ens agradaven els dies de pluja, perque eren tristos... perque haviem de carregar amb el paraigües tot el día.. perque..... I ara, tots volem que torni a ploure!


VALOREM LES PETITES COSES DE LA VIDA... PER DESPRES PODER TAMBÉ VALORAR LES GRANS.....





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!