Theo Jansen


Qui és?

Jo només puc dir: Sincerament, m'ha fascinat!

L'altre dia, mirant la TV, i "tragant" tot el grapat de publicitats que ens fiquen....
Per un moment, un anunci em va cridar l'atenció...... Jo, que aprofito els moments de publicitat per fer altres coses (anar al Wc, o recollir els plats de la taula despres de sopar, o desconectar les meves neurones), fa pocs dies, vaig conectar la neurona de cop, quan el meu company Pedro, em va dir, Guaita!!!!

I menys mal que vaig guaitar.... em vaig quedar bocabadada... Després, i seguint amb la meva curiositat, he buscat informació del personatge en qüestió. Theo Jansen (que ara es farà famós per l'anunci de la BMW - aquestes coses passen-) i jo m'he quedat meravellada amb les "escultures quinetiques" i els seus "animalons de platja" que es mouen amb la força del vent.

En tot cas, deixo la descripció pels entesos en la materia, que no és el meu cas... Però si teniu ocasió, mireu l'anunci.... i... Be, jo no tinc paraules!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!