Retorn al passat!

Aquesta nit, actualitzant el meu blog, i afegint música, he trobat una reliquia.... del meu passat!
La veritat és que quan he vist aquest video, m'he quedat bocabadada...... feia tant de temps que no el veia.....
L'he recordat perfectament!!! Jo era bastant més joveneta.... i buscant informació del disc, he vist que la canço "Take on me" pertanyia al disc “Hunting High and Low” i és concretament de l'any 1984..... Es clar que era joveneta...... molt! Però el rosset norueg d' "A-ha" que sortia del còmic a mi realment em tenia "enamorada".....
Com que m'ha fet tant il·lusió recuperar aquestes imatges, adjunto el video, per si us ve de gust veure'l...... i potser a algú també li fa tanta il·lusió com a mi, recuperar algunes imatges del passat..... que ara per ara.... ja era bastant oblidat!

http://kiddgospel.imeem.com/video/WbJRzGYh/take_on_me/

Oh! Una estona més tard.... he continuat amb les troballes!!! M'encanta!!!! És genial...... us recordeu d'un video musical de la Nina Simone..... on sortia un gat de plastelina...... Simplement genial!!!!!

http://ladylove2.imeem.com/video/EdO2Qxdz/nina_simonemy_baby_just_cares_for_me/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!