Recordant els bells temps...

I poso bells amb b alta, perque va ser una època molt maca de la meva vida, i en guardo un record molt màgic!

Aquest cap de setmana he recordat alguns moments de la meva joventut.... Quan per la Festa Major, em vestia amb el vestit tipic de bastoner! Quina gran il·lusió, el dia que em varen dir, que si volia participar en aquest ball, i vaig estar-m'he tota una tarda aprenent totes les passes i balls... La meva mare corrent a cosir-me els picarols.. i a deixar-me enllestit els vestit. Vestit que encara guardo, igual que els bastons....Va ser fàcil, i crec que amb la il·lusió que li vaig posar, les passes les vaig aprendre molt ràpidament.

Despres, any rera any, vaig formar part d'una colla, i ja esperava que arribès el dia de la Festa Grossa, per vestir-me, i sortir al carrer per ballar....M'encantava ballar al son de les gralles!!!!! Encara és avui, que quan sento la gralla, se m'esborrona la pell, i s'em posa de gallina... Perque quan ho has viscut el concepte que en pots tenir és diferent...... Segur que si busco en el meu baúl dels records, en trobo alguna que altre foto, que em farà recordar encara més aquella època...




http://www.ribes.org/balldebastons/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Diga'm el que penses..... :-D

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!

LA MEVA BOJERIA MÉS GRAN FINS EL MOMENT!
SALTAR EN PARACAIGUDES!!! Res millor per celebrar el meu 32è i 33è Aniversari! Espero celebrar-n'he molts i molts més!!!!

SI ET CAL UN FUSTER...

En conec un de molt bo, només m'has d'escriure i t'informaré encantada! escriu-me!